Waar kunnen we u mee helpen?

VRIJBLIJVEND ADVIES

OVER ONS… OF OVER U?

De toenemende welvaart, globalisering en de ontwikkelingen in online vereisen een transitie. Nagenoeg alle branches werken aan het optimaliseren van hun logistieke proces. Wie snel en efficient kan leveren heeft immers direct een voorsprong.

Snelheid & Efficiency

Snelheid past in de huidige tijdsgeest, want we zijn steeds meer gewend om tot op de minuut nauwkeurig te weten wanneer we iets gaan ontvangen.  Het aloude gezegde ‘tijd is geld’ is vandaag de dag actueler dan ooit.

Efficiency is de sleutel tot een concurrerende positie. Een ononderbroken proces, zoveel als mogelijk geautomatiseerd en met de juiste mensen en middelen zal resulteren in tijdswinst, een efficiënte goederenstroom en verlaging van de logistieke kosten.

Optimaliseren van goederenstromen

Logistiek is veelomvattend en vraagt om gespecialiseerde partijen. ‘Snelheid’ en ‘efficiency’ moet in hun DNA zitten. RAPIDoor heeft zich volledig toegelegd op het leveren en 24/7 onderhouden van snelloopdeuren. Daarbij hebben we een sterke focus op de voedings- en levensmiddelenbranche. We zijn ons er van bewust dat we een cruciale schakel zijn in een bedrijfskritisch proces. Onze beproefde oplossingen dragen bij aan het optimaliseren van goederenstromen, verlagen van energiekosten, veiligheid voor mens en product en betere arbeidsomstandigheden.

Continuïteit borgen

Ons productportfolio is onderverdeeld in 5 categorieën elk met zijn eigen specifieke karakteristieken. Daarnaast leveren we een totaalpakket aan services waarmee wij de continuïteit van uw bedrijfskritische logistieke proces kunnen borgen.

De beste oplossing

Genoeg over ons. Het gaat over u. De ervaring en kennis die wij in de afgelopen 15 jaar hebben opgedaan in diverse advies- en leveringsprojecten zetten wij dagelijks in. Daardoor kan iedere klant rekenen op de beste oplossing voor zijn specifieke situatie. Benieuwd hoe we dat doen? We maken met plezier een afspraak.

DE DEUR STAAT OPEN

Advies, verkoop, montage, audits, storingsdienst, inkoop, administratie, office management…. U snapt het. Wat het ook is, het gaat hier over ons ervaren en klantgerichte team. Waar kunnen we u mee helpen?

Albert Schaafsma
Albert SchaafsmaDirecteur
Een nooit aflatende energie, loyaal, altijd goedlachs en zeer empathisch. Zo maar wat eigenschappen van Albert die hem dagelijks van pas komen. Maar er is meer. Zo kun je er altijd zeker van zijn dat hij zijn afspraken na komt, dat hij luistert en tegelijkertijd analyseert, en dat hij levert als er geleverd moet worden. Met meer dan 15 jaar kennis en ervaring is Albert een autoriteit op het gebied van snelloopdeuren en de diverse toepassingen er van. Zijn credo: “The secret of getting ahead is getting started”.

RECENT OPGELEVERDE PROJECTEN

Met doordachte oplossingen, heel veel ervaring en de beste leveranciers hebben wij een diversiteit aan projecten opgeleverd. Onderstaand een overzicht van toepassingen. Herkenbaar? Heeft u ook een dergelijke uitdaging? Wij lichten de betreffende projecten graag toe in een persoonlijk gesprek.

BEKIJK ALLE PROJECTEN

WAT ONZE KLANTEN ZEGGEN

“Albert had maar een half woord nodig. Hij bleek een volwaardig gesprekspartner te zijn met betrekking tot onze logistieke uitdagingen. Dat wist hij te vertalen naar een oplossing die letterlijk en figuurlijk naadloos aansluit bij onze behoeften.”

REBECCA DAVIDS • TECHNISCH PROJECTLEIDER FRUITY LINE

“RAPIDoor is al sinds jaar en dag de vaste leverancier van snelloopdeuren bij Vezet. Er is altijd sprake van een goede service en een goed product. Wat we vragen wordt gedaan, daar kunnen wij altijd blindelings op vertrouwen. Eén telefoontje is vaak al genoeg om alles geregeld te krijgen wat wij willen. Dat vertrouwen is nog nooit geschaad.”

HENDRIK JOHNS • MAINTENANCE COÖRDINATOR VEZET B.V.

ONZE KLANTEN

Luisteren, sparren en denken in oplossingen. Ons verdiepen in de uitdaging. Het beste willen leveren op het gebied van snelloopdeuren. Weten dat onze producten en services een onderdeel zijn van een cruciaal bedrijfsproces.  Voor deze klanten mochten we het doen. We zijn er trots op.

VANDAAG NOG EEN AFSPRAAK MAKEN?

Wij streven er naar om altijd een oplossing te bieden die naadloos aansluit bij uw behoeftes. Dat vraagt echter om een gedegen inventarisatie. We maken graag een afspraak!

UW VOORNAAM *
UW ACHTERNAAM *
UW EMAILADRES *
UW TELEFOONNUMMER

ONDERWERP

WAT KUNNEN WIJ VOOR U DOEN?